EN RIKTIG FOTBOLLSLÖRDAG

min lördag började på ett så himla bra sätt,
pappa väckte mig vid tio och berättade att han precis tagit ut hans nybakade ostbullar ur ugnen. 
så himla goda dem var, trodde inte min pappa kunde baka bullar.
så jag åt en lång frukost och sedan började jag fixa mig. 
sen vid halv tolv stack jag ner till konstgräset för att döma elva-manna fotboll,
det är verkligen så himla kul att döma och speciellt när det är bättre lag. 
sen efter match stack jag hem och käkade lunch, bytade om och åkte väg till nästa match. 
fast denna gången bara för att kolla, min lillasyster är äntligen tillbaka på fotbollsplanen, 
fast denna gången i ett nytt damlag och så himla duktig hon var. 
 
efter matchen var slut som hennes lag vann med 3-1 så åkte jag och pappa till ica. 
vi handlade inför maten jag och andré ska äta ikväll, 
det blir hemmabakad pizza med en massa olika "pålägg" så himla gott. 
så ikväll ska jag och andré vara hemma här själva så det blir filmmys framför tvn. 
hoppas att alla ni också får en toppen lördagskväll. 
jag bjuder på en två år gammal bild på mig och andré bara för att den är så himla fin.  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

du skrev att du någon gång skulle skriva om varför du struntade i skolan ett tag & sen kom tillbaka. när kommer det inlägget? /intresserad tjej, som har samma problem

2014-04-06 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0