FÖRSTA APRIL

idag är det första april och det innebär en ny månad och även min lillasysters födelsedag. 
det är andledningen till att jag inte bloggat tidigare idag för jag har varit och firat henne.
det började redan halv sex imorse med sång och sen gick jag och la mig igen, 
jag var i skolan och fick sluta tidigare för jag inte hade min sista lektion. 
sen så stack jag hem och var ute och sprang fyra kilometer i rekordsnabbt tempo, enligt min app, duktig jag är. 
sen duschade jag och cyklade igenom byn hem till mamma för att äta och fira Isabelle. 
nu har jag precis lagt mig i sägen och ska sova och vilka inför imorgon, 
då jag direkt efter skolan ska hem och råplugga med hjälp av André. 
ni får ha det bra så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0