HUSVAGNS MYS

imorse ställde jag klockan och gick upp ganska tidigt. 
jag skulle vara vid bussen halv elva för att åka till Lomma. 
jag kom fram vid tolv då Andrés bror hämtade mig och körde mig till campingen. 
sen dess har jag och André spelat spel, kollat på film och käkat lunch. 
vi ska vara här till sent imorgonkväll och det är så himla mysigt här. 
 
jag skulle tagit med min kamera och fotograferat men jag har ju fortfarande inte köpt en väska till den än så den fick stanna hemma. 
vi ska idag även mysa med Andrés kusin och äta god mat. 
just nu spelat André ps3 så jag passade på att blogga lite. 
men nu måste jag gå iväg på toa så ni får ha det bra. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0