RIKTIGT LÅNG, ONÖDIG OCH DRYG SKOLDAG

hej alla, hur mår ni idag? ja mår skit dåligt.. 
eller ja, inte dåligt så utan är bara så sur och förbannad. 
denna dagen i skolan har varit så otroligt onödig och jag är riktigt irriterad på det. 
jag hade en lektion i morse som vi gjorde absolut ingenting på, vi satt med våra datorer och spelade spel 
för vår lärare gav oss inte någon uppgift. 
sedan skulle vi ha engelska men vår läraren barn va sjukt så vi hade det i ca 15 minuter då vi endast fick ut 
svaren på vår uppsats skrivning som han lika gärna kunde lägga på it's learning. 
sedan har jag nu haft en otroligt lång håla, just nu har jag haft den i två timmar och har en hel timme kvar.
sen ska vi ha en till mediepruduktion då vi kommer göra samma som första lektionen, 
denna dagen hade jag kunnat vara hemma och plugga inför idrottsprovet jag har imorgon. 
 
det har iallafall hänt vissa bra saker idag, 
som att jag fick åka buss med mina älskade andré imorse. 
och jag fick reda på att jag fick C+ på mitt förra idrottsprov och D på min engelskauppskrivning. 
jag blev så himla glad över båda resultaten med tanke på mina förutsättningar. 
jag har också iallafall hunnit plugga lite på det nya idrottsprovet nu under hålan och ska fortsätta med det nu. 
efter skolan ska jag hem och fortsätta med pluggandet och imorgon kan jag verkigen sova ut då jag inte
börjar förrän klockan 13.05. 
vi hörs senare ikväll så håll utkik. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0