SOMMAR VÄDER

idag har det varit riktigt sommarväder, 
precis som det var igår. 
det har varit helt magiskt väder och jag och André har njutit av det till max. 
igår var vi hela dagen i Lomma och njöt av sommarvädret.
vi busade med Andrés kusin och gick och köpte glass på glassfabriken. 
sen åkte vi hem på kvällen och kom hem till André vid halv elva unigefär. 
 
idag har vi badat jacuzzi i Andrés trädgård och sedan suttit och spelat kort i någon timme i hans uterum med helt öppna dörrar. 
sen fick pappa hämta mig för att jag skulle hinna fixa mig, 
sen cyklade vi iväg och nu är vi hemma hos pappas sambos föräldrar. 
ikväll ska jag tillbaka till André och sova där inatt igen. 
vi hörs imorgon eller senare ikväll. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0