SÖNDAG UTAN ÅNGEST

igår hade jag inte tid att blogga för att jag var och passade mina bonus brödrar från halv tio till ett, 
då jag stack ner och dömde två matcher. 
jag och André åt och fixade oss sen hemma hos mamma för att sedan sticka till fest. 
vi var där från åtta och kom hem tre, men somnade inte förren fyra. 
sen vaknade vi ganska tidigt i morse då vi käkade frukost och packade ihop våra saker. 
efter vi sen hade ätit lunch cyklade vi hem till André. 
nu sitter vi här och spelar bilspel på Playstation och har kul tillsammans. 
ikväll ska vi äta och sova här så vi får en myskväll tillsammans. 
men nu ska jag umgås med André så vi hörs senare. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0