SVAR PÅ KOMENTAR


jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte gjort detta inlägget än, 
men som sagt har jag har super mycket med skolan nu de sista veckorna. 
men efter denna veckan blir det lugnare och jag ska försöka skriva det i slutet av veckan eller början av nästa vecka. 
 
jag tänkte också nu att berätta lite om min dag, 
jag vaknade bredvid min älskade André. 
vi gick upp och åt frukost vid tolv tiden. 
vi pluggade sedan matte i två timmar innan vi stack till gymmet.  
vi körde verkligen stenhård träning och tränade i två och en halv timme, 
vi hann med mage, rygg och axlar. 
det var verkligen så himla skönt och jag har aldrig haft sånt adrenalin som idag. 
efter träningen åt vi och fortsatte plugga matte, 
nu har André precis stuckit hem och jag ligger i sängen och ska sova. 
vi hörs imorgon mina kära läsare. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0