TILLBAKA TILL SKOLAN

och eftersom jag är tillbaka i skolan så är även alla läxor tillbaka,
jag har verkligen så himla mycket att göra när jag kommer hem så jag hinner inte med bloggen.. 
jag har denna veckan idrottsprov, inlämning i historia, skriva talet till svenska nationella, att göra en redovisning i naturkunskap och att fotografera till fotografisk bild.
det är verkligen mycket att göra och jag har så svårt att plugga in och lära mig, 
speciellt när det är flera saker samtidigt för jag behöver flera dagar/kvällar med endast ett ämne. 
 
annars var skolan bra idag faktiskt.
fick äntligen träffa mig Tullan igen, 
vi skulle träffats på lovet men just den dagen fick jag jobb.. 
sen fick vi tillbaka våra matteprov och jag fick ett C, så himla glad och stolt jag blev. 
dem två senaste har jag fått 1 poäng ifrån C och då blev det ett E han satte men nu äntligen fick jag mer än C! 
sen efter skolan och efter jag pluggat någon timme stack jag ut på en löprunda för att ta en paus i pluggandet. 
det var väldigt skönt och jobbigt på samma gång eftersom jag fortfarande är förkyld så hostade jag riktigt mycket. 
men nu måste jag sova och vila inför imorgon.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0