UNDERBART VÄDER

hejsan alla underbara läsare. 
igårkväll åt jag riktigt gott hemma med familjen innan jag cyklade till André. 
skulle bara vara där en liten stund men han ville att jag skulle stanna och det blev tillslut att jag sov där också. 
vi kollade på en otroligt bra och rolig film om en kille som fick sin största idols superkunskaper om basket och blev riktigt duktig direkt medans stjärnan blev skit dålig. 
 
imorse ringde min klockan halv nio så jag cyklade hem och åt och bytade om. 
skulle döma klockan tio så cyklade ner till planen vid halv tio. 
efter att jag hade dömt två matcher cyklade jag hem och duschade. 
sen plockade jag fram mat och gick ut och satte mig, 
nu har jag precis ätit klart och sitter i solen och tar det lugnt. 
senare ska jag hem till André igen och sova där inatt också. 
vi hörs senare idag, ha en underbar solig dag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0