FÖRSTA RIKTIGA SKOLDAGEN

idag hade vi som sagt första riktiga skoldagen, 
det var faktiskt kul, nya lärare och nya ämnen. 
jag ser verkligen fram emot detta läsåret, att jag ska bli bättre inom fotografi och även andra saker. 
men det absolut bästa med skolan är ju såklart mina underbara vänner. 
som jag har saknat att umgås med dem varje dag. 
vi slutade iallafall väldigt tidigt idag så det har varit skönt att kunna ta det riktigt lugnt. 
suttit och kollat på serie, Kyle XY, superbra serie. 
sen har jag även fixat en sak som kommer visas imorgon, 
det ska bli så spännande att se vad folk tycker om det, jag gillar iallafall det. 
snart ska jag ta en frukt och sätta mig framför tv'n och ta det lite lugnt. 
ni får ha det så bra så hörs vi imorgon. 
föresten, märks det att jag saknar spanien?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0