HELT GALET

idag i skolan hände inget så speciellt faktiskt,
vi hade svenska, estetisk kommunikation och engelska. 
jag slutade vid halv tre och det är så skönt att sluta tidigt varje dag. 
jo förresten en riktigt bra sak hände idag på svenskan då vi fick reda på att idrotten vi har på fredag är inställd så att jag endast går i skolan mellan 9.30 och 10.55 på fredag. 
 
efter skolan kollade jag runt lite på internett, 
la även in mina första engelska glosor för detta året på en glos tränings hemsida. 
efter maten så cyklade jag hem till mamma för att få hjälp med fotografering till skolan.
jag skyndade mig sen hem till pappa för att kolla på Malmö ff som gick vidare till Champions league. 
men nu måste jag sova, godnatt ! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0