JOBBIG DAG

idag är jag tillbaka på jobbet igen,
ååh jag vill bara vara ledig nu dem sista dagarna av sommarlovet. 
men jag tjänar iallafall riktigt mycket pengar så det känns lite bättre. 
jag jobbet och slet på jobbet idag då vi hade 280 ätande, 
ska säsongen aldrig ta slut? måste så många äta på just där jag jobbar? 
så många frågor jag tänker på hela dagarna.. 
men nu är det bara två dagar kvar av mitt sommarjobb! 
 
direkt efter att jag kom hem idag så cyklade jag hem till mamma, 
jag käkade och snackade med Filip. 
sen när han stack så passade jag Adam och Noah, mina älskade syskon. 
dem är så underbara och när dem sitter och skrattar då smälter jag. 
när mamma sen kom hem snackade jag med henne ett tag innan jag cyklade till André. 
vi pratade lite och sen cyklade jag hem igen för att somna tidigt idag. 
så nu ligger jag i min säng efter att ha fixat en massa grejer och ska sova. 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0