MYS-SÖNDAG

hela dagen har tillbringats i andrés rum, 
vi har haft lite film mys, spelat lite spel och bara tagit det lugnt.
igår efter att jag kommit hem till andré så åkte vi in med hans föräldrar till malmöfestivalen för att äta.
vi gick även runt en liten stund efter att vi ätit för att kolla runt lite.
det var supermysigt och efter att vi kommit hem så kollade jag och andré på film och somnade. 
imorse vaknade vi vid tolv tiden då andrés mobil vibererade. 
nu har vi precis käkat tacos till middag och ska snart spela monopol med andré och andrés bror. 
 
imorgon är den absolut sista dagen på detta sommarlovet och det känns så konstigt att
det redan är slut..
kommer ihåg avslutningsdagen som om det var igår,
jag kommer skriva ett längre inlägg om mitt sommarlov senare i veckan. 
 eftersom jag bloggar ifrån andrés dator så finns här inte mycket bilder, 
men ni får en bild på mig ifrån första dagen av vår semester i barcelona tidigare i sommras. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0