SÅ SKÖNT TRÄNINGSPASS

här sitter jag idag igen och skriver i pausen på paradise hotell, 
det har blivit lite som en tradition men jag har idag inte haft tid tidigare. 
efter skolan för förövrigt var bra så cyklade jag hem till André och var där hela eftermiddagen. 
när jag sen efter maten hos honom skull cykla hem och ta på mig träningskläder, 
men jag var utlåst så fick cykla tillbaka till André och låna kläder av honom. 
som tur va så har jag alltid mina träningsskor utomhus så jag kunde ha dem iallafall. 
vi cyklade mer och jag tränade ben/rumpa idag och det kommer jag känna i veckan.  
men nu sitter jag som sagt i soffan och kollar på paradise hotell och efter det är slut ska jag direkt gå upp och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0