TJEJKVÄLL

herregud vad jag är trött idag, fast ja det var jag igår också. 
igår vakande jag vid elva och då hade jag sovit i fem timmar bara. 
hela dagen igår var en riktig chill dag, 
jag och alla andra kollade tv ganska länge innan den skulle ta bussen tillbaka till Blekinge.  
sen fortsatte jag och André att kolla lite tv innan jag stack hem för att fixa mig.
jag tog mig sedan till Kävlinge där det var tjejkväll. 
det var verkligen så supertrevligt och vi hade riktigt kul. 
mycket skratt, god mat och dricka och allting var underbart. 
jag kom hem vid halv två inatt och sov till nu. 
blev väckt av att alla pratade så högt utanför mitt rum... 
men nu ska jag gå upp och käka frukost och senare idag sticker jag till André.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0