UPPTAGEN HELG

förlåt för att jag inte har bloggat i helgen men jag harvatit upptagen..
i fredags efter skolan så var jag med andré och sov med honom till i lördags. 
då vi åt frukost, gymmade, kollade på film, sov lite och sen cyklade jag hem för att äta. 
efter jag ätit kom André till mig och vi hade monopol och film kväll. 
det var mysigt och filmen vi kollade på var så bra och sorlig. 
sen somnade jag själv igårkväll för att André skulle jobba idag och jag skulle döma. 
så dagen började som sagt med att hah dömde fotbollsmatch. 
sen har jag varit hemma och fixat,
målat mina naglar, noppat ögonbryn och kollat serie. 
tagit det lugnt helt enkelt. 
men André kom iallafall till mig för en stund sedan för att säga hej och det var så mysigt. 
men nu ska jag sova för det är ju skola imorgon,
ha det bäst så hörs vi imorgon.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0