BÖRJAN PÅ EN ISKALL PLUGGVECKA

godkväll alla underbara människor där ute, 
hur har er dag varit? lika kall som min kanske? 
min dag började som vanligt med att jag fixade mig till skolan och åkte bussen i en timme unigefär. 
i skolan hade jag först fotografisk bild där vi framkallade bilder och fick lite info om provet nästa vecka, 
sen hade vi estetiskkommunikation och engelska. 
på engelskan fick jag tillbaka fyra olika saker som jag gjort och fick det mesta på alla fyra, 
jag tog sedan bussen hem och som vanligt sov jag hela vägen. 
jag svängde sen inom André för att kramas lite innan jag cyklade hem och pluggade, 
jag ska ipripsip lära mig hela arbetsgången i Photoshop utantill på en vecka..
och även en massa annat, fotoprov är ju kul? 
nä nu har jag precis lagt mig under dubbla täcken, 
ett vanligt och ett duntäcke, jag har verkligen svin kallt på mitt rum.
vi hörs imorgon igen, godnatt alla söta. 
 



Kommentarer
Postat av: Jess

Du är en superfin tjej, men du borde verkligen fixa dina ögonbryn bättre. Du gör dom så sjukt markanta och spetsiga och väldigt högt upp. Du borde prova få en mer naturlig form på dom, fortfarande lite spetsiga kanske om du gillar det, men inte så hög spets. Det hade fått en mjukare finish och ett snällare uttryck.

2014-12-02 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0