DEAD MAN WALKING

jag har kännt mig unigefär så inatt faktiskt, 
somnade när jag kom till skolan och väntade på första lektionen. 
men dagen var som tur va väldigt lugnt i skolan och vi gjorde nästan ingenting seriöst på hela dagen. 
jo okej engelskan va iallafall lite seriös men jag gillar engelskan väldigt mycket så tycker bara det är kul. 
på bussen hem somnade jag innan vi kört ifrån centralen, 
jag vaknade som tur va till precis innan jag skulle hoppa av. 
när jag kom hem satte jag med med kvarg, äpple och kanel och kollade på big brother och paradise hotel. 
vi käkade lunch klockan elva idag så var väldigt hungrig när jag kom hem lite efter tre. 
jag tog sedan en sväng med pappa och övningskörde, 
alltid lika kul och sen har jag bara tagit det lugnt framför tv'n. 
skrev även läxan till imorgon på historia då vi skulle göra två uppgifter, 
snart kommer jag somna och tappa mobilen i ansiktet så får sluta nu, godnatt. 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0