EN RIKTIGT FÖRKYLD HELG

hur har alla ni mått i helgen? 
jag har varit riktigt förkyld och de har varit ganska jobbigt.. 
jag har iallafall kunnat tillbringa hela helgen med André så det gjorde allt mycket bättre. 
i lördags vaknade jag väldigt tidigt av mig själv och cyklade ifrån André vid tio, 
käkade frukost tillsammans med pappa hemma framför tv'n innan vi övningskörde. 
körde först till Staffanstorp och körde sedan och övade att parkera på olika sätt på Willys parkering i Staffanstorp i en halvtimme om inte mer och sedan hem igen. 
det gick väldigt bra faktiskt! 
när jag kom hem käkade jag lite lunch innan jag cyklade tillbaka till André. 
vi tog det lugnt då vi båda är förkylda så det blev lite plugg och lite tv tittande. 
vi käkade sedan middag och kollade sen på två mysiga julfilmer med Andrés föräldrar, 
vi käkade lussebullar och pepparkakor till och det va så mysigt. 
sen somnade jag i Andrés famn vid ett tiden.
idag sov vi längre och käkade frukost vid halv tolv,
gick sedan in och la oss och kollade på 101 dalmatinerna som gick som film på Disney channel, 
sen kom även 101 dalmatiner 2 som jag han se halva innan jah va tvungen att sticka. 
jag skulle passa min bonusbror en liten stund hemma hos mamma, 
vi spelade skitgubbe och hade det mysigt. 
sen fick jag en liten mysig pratstund med mamma innan jag cyklade hem och pluggade. 
nu ligger jag helt slut i sängen och vill bara ha mitt prov överstökat,
men vi hörs imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0