FÖRLÅT

jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggar på ett tag, 
i torsdags hade jag jättemycket att göra när jag kom hem ifrån skolan.
så jag hade faktiskt inte alls tid till att blogga.. 
efter jag fixat och packat klart var klockan nio och jag blev körd till André. 
vi åkte till lokalen och dukade fint inför fredagen och kom inte i sängen och somnade förrän 2.  
 
igår (fredag) så vaknade vi tidigt och behövde börja fixa oss direkt,
klockan ett var det dags för min andra bröllopsfotografering. 
Andrés föräldrar var så himla fina och vigseln blev så fin! 
efter vigseln i kyrkan så var det middag och det var så fint dukat, 
när brudparet sedan åkte iväg för att sova borta så åkte även alla gästerna hem. 
vi stannade kvar och städade ett tag innan vi också tog oss hemåt, 
sen kollade jag och André på serie innan vi somnade. 
 
idag fick vi sova ut och mamma hämtade mig vid halv ett, 
vi åkte sedan till mammas mans föräldrar för att fira jul med dem. 
vi har ätit gott och haft det supertrevligt, 
nu ligger vi i deras lägenhet på madrasser och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0