INTE EN HELT VANLIG TISDAG

imorse kunde jag sova hur länge jag ville nästan, 
ställde klockan på 10.50 men vaknade av mig själv vid nio. 
gick upp och tog frukost med mig in på rummet och käkade frukost framför big brother. 
började skolan 13.15 och hade bara en lektion, 
med det var en väldigt viktig historia lektion så det var viktigt att vara där. 
jag åkte sedan bussen hem med min älskade André. 
när jag väl kom hem satte jag mig då framför datorn och bara tog det lugnt. 
nu har jag precis käkade middag och sedan hoppade jag in i duschen. 
jag ställde mig sedan och sminkade mig igen, 
jag och André ska nämligen på bio premiären av den nya hobbit filmer inatt. 
filmen börjar klockan 12 och jag blir hämtad vid elva. 
det ska faktiskt bli superkul för jag har aldrig tidigare varit på en biopremiär. 
nä nu ska jag sova lite för kommer inte hem förren halv fyra inatt. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0