PLUGG, PLUGG & PLUGG

det är i stort sätt så min vecka ser ut faktiskt, 
jag har ett ganska stort fotoprov på måndag och lägger ner all tid och energi på det. 
jag har ju såklart också varit i skolan och där hände det inte så speciellt mycket, 
lite svenska, lite engelska och lite håla. 
på lunchen fick jag en mysig stund med bästa tullis. 
på engelska gjorde jag ett gammalt nationellt prov och fick faktiskt ganska bra resultat. 
när jag hade åkt hem med bussen så tog jag en sväng med cykeln till André för att pussa på honom, 
när jag sen kom hem satte jag mig och pluggade..
efter jag hade käkat middag så fick jag skjuts ner till körskolan och snackade lite, 
ska skriva in mig och vi pratade om priser osv. 
jag har inte kört på bilskola innan för det är omöjligt att lägga en massa pengar när jag lika bra kan köra med pappa, 
men lite måste man ändå och nu fyller jag ju snart arton. 
 jag ska inte stressa med att få körkortet med vill iallafall ha det i vår, 
blir så jobbigt för mig att plugga teorin därför kommer det ta längre tid.  
nä nu ska jag faktiskt ta och sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0