SKÖN HELG

igår kom jag hem ifrån skolan vid lite över elva, 
kändes vänligt onödigt men det var skönt att ha en härlig dag hemma. 
jag läste lite i min engelska bok och den satt jag framför datorn hela dagen. 
vid fem började jag förbereda inför maten på kvällen, 
jag lagade mat till mig och André. 
jag bjöd på bakad potatis med olika röror till, 
sen hade vi fläskytterfilé och sallad till. 
det var så himla gott och vi åt framför handbolls em på tv'n. 
vi cyklade sedan hem till honom i stormen och vi kollade sedan på en mysig film. 
imorse när vi vaknade så käkade vi frukost och stack sedan ner till gymmet och tränade.
när jag var hemma efter träningen så käkade jag och duschade och stack sedan till André igen. 
nu sitter vi uppe i deras vardagsrum och kollar på tonårsbossen, 
ikväll ska vi ha en mysig lördag tillsammans. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0