TACK ÄNNU EN GÅNG

ja jag vill böja detta inlägget med att ännu en gång tacka för att ni är helt underbara och skriver såna fina kommentarer till mig, 
det värmer väldigt mycket och jag tar verkligen till mig av det ni säger.  
 
idag är det tisdag, eller ja tisdagen är snart slut. 
det är den 2 december idag vilket betyder att min pojkvän fyller sjutton år och att vi idag har 3,5 år tillsammans. 
imorse åkte jag bussen med honom och pussade på honom hela vägen, 
sen i skolan och redovisade jag mitt medieprojekt om rökning. 
(en utan dem delarna kommer jag att dela med mig av inom kort framtid) 
sen käkade vi lunch innan vi hade historia och sedan slutade jag. 
medans jag väntade på André så läste jag klart det jag ska läsa i engelska boken till imorgon. 
när jag sen kom hem så satte jag mig direkt och pluggade på fotoprovet, 
nu har jag skrivit klart sammanfattningen och ska bara läsa det om och om nu fram till måndag. 
jag han även med att kolla på två avsnitt av big brother då jag har sagt till mig själv att halv åtta på kvällen ska jag lägga ifrån mig plugget. 
 eftersom det är min pojkväns födelsedag så delar jag med mig här av collaget han fick på sin Facebook idag.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0