THE SIMS

nu är det inte många dagar kvar tills jag tar ett väldigt efterlängtat jullov.
imorse åkte jag bussen till skolan med min älskade André, 
sov en liten stund på hans axel och sen pratade vi en hel del. 
när jag kom till skolan hade jag en lång medie lektion och sedan lunch, 
efter vi ätit lunch hade vi historia innan vi slutade tjugo över två. 
när jag kom hem var jag superhungrig och fixade därför till en frukttallrik, 
skar upp en apelsin, en banan och en massa vindruvor. 
jag satte mig och käkade på mitt rum och skulle kolla julkalendern och paradise hotel med mitt internett är helt konstigt och det fungerar inte alls på min dator. 
så jag åt upp och satte mig sedan framför the Sims 2 som jag inte har spelat på ett tag. 
sen åt vi middag och sen var det handbolls em och Sverige vann igen. 
sen spelade jag lite med Sims och jag sitter jag framför tv'n med pappa och kollar på deal or no deal. 
snart ska jag gå och lägga mig men först ska jag kolla klart på detta, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0