TILLBAKA PÅ ARBETSPLATSEN

idag vaknad jag av mitt alarm vid åtta och halv nio körde pappa min till tåget i Tomelilla, 
jag kom till jobbet vid tjugo i tio och jobbade för fullt hela dagen. 
dem behövde nämligen extra hjälp idag då dem hade jättemycket matbeställningar till imorgon så dem ringde in mig. 
det var faktiskt väldigt roligt att vara tillbaka i Simrishamn på min fiskrestaurang som jag faktiskt har saknat. 
 
jag kom hem vid sex och då satte jag min med bröllopsbilderna en liten stund innan vi åt middag, 
jag cyklade sen till André och var där ett tag innan jag cyklade hem igen. 
sen har vi spelat lite spel tillsammans här hemma och jag har målat mina naglar inför imorgon, 
nu sitter vi och kollar på en superbra film på tv'n och sen ska jag gå och lägga mig.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0