ÄNTLIGEN MYSKVÄLL MED ANDRÉ

vi har ju inte kunnat träffas på hela veckan för jag har varit sjuk och han har lanat. 
så igår fick vi äntligen lite mystid tillsammans och kollade film och åt gott. 
han sov här inatt och imorse fick han frukost på sängen som jag fixat. 
sen fixade han sig för att sticka till gymmet och jag käkade lunch men min lillasyster. 
jag har även duschat och fixat mig och är klar inför ikväll då jag och André ska kolla på bio. 
 
nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå medans det tittar jag på os final i curling. 
vi ska ikväll se filmen frost på bio och den har jag velat se riktigt länge, 
så jag har också stora förhoppningar på filmen så hoppas den är bra. 
det börjar bli spännande på tv'n så vi hörs senare. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0