FÖR TIDIGT I SKOLAN

som vanligt kommer denna otroligt smarta tjejen alldeles för tidigt till skolan, 
både för att om jag tar en buss senare så kommer jag fem minuter efter jag börjat 
men också för att den extra tiden med andré på morgonen ger mig så mycket energi så jag orkar hela dagen. 
annars så mår jag väldigt bra idag faktiskt, inte alls trött och längtar till helgen. 
på fredags är jag faktiskt helt ensam hemma så ska fixa något gott att äta och sen kolla på mysiga filmer. 
men först har jag två skoldagar kvar innan jag kan koppla av.
 
jag har faktiskt kommit in i en svacka i skolan och tycker bara att allt är så tråkigt, 
känner att jag behöver ett lov och det är som tur soprtlov om två veckor. 
då ska jag verkligen tänka på mycket, inför speciellt sommarlovet och jobbet.. 
hela mitt förra sommarlov gick åt till jobbet och jag vet inte om jag orkar det igen. 
visst jag blev riktigt glad när jag kunde köpa min kamera som jag kämpat för så länge men all tid jag la
på jobbet och så lite ledig tid som jag hade var bara så jobbigt. 
men nu måste jag sluta för jag börjar snart och måste läsa igenom mina anteckningar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0