FREDAGS MYS

äntligen fredag, som jag har längtat! 
skolan var faktiskt mycket bättre än jag trodde. 
men påväg till skolan i bussen var jag så jävla trött att jag trodde jag skulle dö. 
men klarade iallafall av det genom att sova nästan hela vägen. 
men väl i skolan så hade vi svenska och sen två historielektioner i rad, det är riktigt jobbigt. 
men sen hade vi digitaltskapande och det gick skit bra för mig, 
vi skulle skapa en gif i Photoshop med något budskap och gjorde om rasism. 
 
efter skolan så kom jag hem och städade mitt rum, dammade och dammsög. 
sen när jag var klar hade jag en timme kvar innan jag och André skulle träffas på restaurang. 
vi mös på restaurangen i över två timmar och sen sa vi hejdå och jag stack hem och pluggade. 
så nu har jag precis gått igenom all matte jag ska och nu är det bara att ta det lugnt resten av kvällen. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag tycker det är sjukt strongt att ni har haft ett förhållande på över 2 år,! Hur gör ni det egentligen? Träffas ni varje dag eller någon gång i veckan? Berätta! Är nyfiken hur du ser på det! Har själv ett förhållande!

2014-02-11 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0