LÅNG OCH BEHÖVLIG SOVMORGON

jag behövde inte gå upp förrän tio i elva, 
hur skönt var inte det liksom. 
jag tog bussen till skolan klockan tolv och är redan klar i skolan för idag, 
kom hit och skrev matteprov och nu väntar jag på André för att åka hem. 
ska hoppa över idrottslektionen idag för att jag har ont i halsen och måste bli bra till imorgon, 
då är det ju alla hjärtans dag och jag ska mysa med min André. 
igår slog jag in hans presenter utan tejp, det tog riktigt lång tid att vänta på att limmet skulle stelna. 
jag hoppas iallafall att alla ni också jag någon att mysa lite extra med imorgon. 
vi hörs senare, ha det bäst sålänge. 
och förresten, bara jag som saknat solen och blev glad idag när jag kunde ha dessa på mina fötter. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0