SNART ÄR LOVET SLUT

lovet har både gott riktigt snabbt och riktigt sakta, 
vissa dagar har bara susat förbi medans andra dagar har kännt som en hel vecka i sig själv. 
iallafall så igårkväll var jag och André som sagt på bio och såg frost. 
det var riktigt bra och vi båda var riktigt glada av att vi såg den. 
sen kom vi hem och kollade på filmer och åt innan vi somnade. 
 
idag så sov vi ganska länge, vi käkade frukost och stack in till Lund en stund. 
jag kom precis hem och snart kommer mamma och Filip och hämtar mig.
ska på middag med dem i Ystad, det ska bli mysigt. 
ha en bra fredagskväll allihopa, förresten, är det bara jag som är helt beroende av "flappy bird" ?  
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0