SVAR PÅ KOMMENTAR


hej på dig med, tack antar jag, det är faktiskt inte så svårt. 
om man verkligen älskar någon så är man med den liksom och tiden är bara något som följer med. 
vi träffas iprinsip varje dag eftersom vi bor 5 minuter med cykel ifrån varandra och vi går på samma skola. 
vi pratar även dag i telefon och sen sover vi nästan varje helg en natt tillsammans. 
 
vi har verkligen ett underbart förhållande och jag är så glad över att ha honom med i mitt liv. 
utan honom skulle jag inte vara den jag är idag. 
vi har varit tillsammans i 32 månader och 9 dagar, sammanlagt 985 dagar. 
jag älskar André över allt annat på hela jorden och så måste man känna om man ska vara tillsammans med någon. 
hoppas du tycker detta är ett bra svar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0