TRÅKIG TORSDAG

skolan blir bara tråkigare och tråkigare, 
visst jag älskar mina hela underbara vänner som lyser upp dagen men lektionerna.. 
jag är verkligen skoltrött och tycker att det är skit jobbigt,
 vill verkligen få bra betyg men orkar inte anstränga mig. 
det är bara tre ämnen som är roliga och måste verkligen få tillbaka min glädje att vara i skolan. 
 
annars har det inte hänt så myxket speciellt idag, vi hade idrott som sista lektionen. 
idrotten var fys med brottningsinriktning, det var lite jobbigt och kul. 
nu sitter jag äntligen på bussen påväg hem, eller ja hem till André ska jag först. 
men nu ska jag bara ta det lugnt på bussen och försöka sova lite. 
kommer outfit bilder när jag kommer hem så håll utkik. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0