UPPTAGEN HELG

jag vet att jag inte har uppdaterat men jag har haft fullt upp. 
i lördags när jag vaknade så stack jag direkt till romelecupen för att döma, 
sen dömde jag till halv fyra.
då hade jag bråttom hem och fick duscha, fixa mig, cykla till André och lämna mina saker och sen cykla till bussen tillsammans för att åka till Lund. 
bussen gick halv fem så jag hade alltså en timme på mig bara. 
 
vi åt middag och kollade på bio i Lund och hade det skit mysigt tillsammans. 
när vi kom hem så mös vi framför film på tv'n.
imorse ställde jag klockan igen och har varit på romelecupen ifrån elva till halv nio, 
det var final dagen idag så endast semifinaler och finaler. 
min lillasyster är 01a och vann finalen i 00. 
så sjukt grym hon är det är helt galet, riktigt duktig. 
nu har jag duschat och ätit lite och ska sova snart för jag är så utmattad efter helgen. 
mamma tig denna fina bilden innan jag skulle döma min lillasysters final. 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0