VÄRLDENS MYSIGASTE FÖDELSEDAGSFIRANDE

ja igår var det nog det bästa födelsedagsfirandet jag någonsin har haft! 
kom till André vid tolv unigefär, då öppnade jag paket och sen spelade vi spel tillsammans. 
vi spelade bilspel på hans Playstation 3 och jag vann, haha. 
sen kollade vi på film på deras 3D-tv. 
vi gick sen ner till Ica för att handla det vi inte hade till maten vi skulle laga. 
vi lagade hemmagjorda hamburgare med pommes och stekt svamp, 
så sjukt gott och vi gjorde verkligen det jätte bra. 
efter vi ätit kollade vi lite på film igen innan vi stack ner till romelecupen för att kolla på när min lillasyster krossade sina motståndare, dem vann med 9-0, 14-0 och 5-0. 
när vi kom hem mös vi framför "sommaren med Göran" och somnade tillsammans. 
 



Kommentarer
Postat av: A.

Kan du inte berätta vad du fått i födelsedagspresent? :)

2014-02-02 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0