ÄNTLIGEN FREDAG

jag har verkligen längtat efter fredag och helg denna veckan, 
har inte varit på alls bra humör och har bara velat komma ifrån skolan och sova. 
och nu har fredagen kommit och dagen började väldigt bra faktiskt. 
var inte trött när jag skulle fixa mig, hittade kläder direkt och när jag kom till skolan fick jag reda på att vi inte 
skulle ha någon av våra två historie lekioner idag. 
så jag förberädde mig för fyra och en halv timmes håla men fick precis sms om att lektionen blev framflyttad.
så om en timme börjar vår tre-timmars lektion och sen slutar vi vid kvart över två. 
ganska skön när vi egentligen slutar tio över fyra. 
 
jag borde sluta snacka så mycket om skolan, 
kan inte ni komma på olika saker jag kan skriva om, känner att jag har lite dåligt med ideer. 
vill att min blogg ska vara så bra och rolig som möjligt för att ni ska gilla den. 
så släng iväg en komentar så blir jag glad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0