FÖRSTA SKIDDAGEN

har så mycket fina bilder som jag vill visa er men först ska jag skriva lite, 
vi var vid frukosten när den öppnade vid åtta. 
jag åt verkligen jättemycket och det var så gott, sen har vi åkt skidor hela dagen. 
förutom när vi åt lunch och när vi värmde oss med varm choklad. 
efter vi hade åkt klart så var klockan halv fem unigefär. 
vi fixade oss och beställde taxi,
vi åkte till en sjukt fin resturang och åt tre kött rätter var och sedan efterrätt. 
det är ett utav det godaste jag någonsin har ätit. 
sen åkte vi taxi tillbaka till hotellet och satt nere i lobbyn och tog det lugnt. 
nu ligger jag faktiskt i min säng medans dem andra lyssnar på musik och så för jag har skit ont i halsen..  
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0