GRYMT BRA FÖDELSEDAG

som vanligt alla födelsedagar så börjar den med skönsång av familjen på morgonen. 
fick även finfina presenter, stativ till kameran, träningströja, två sport bh-ar, presentkort på emporia och domarklocka. 
efter jag öppnat allting sov jag vidare en stund för att sedan fixa mig till skolan. 
innan skolan var jag inne hos tandläkaren och bytade band i tandställningen. 
sen var jag i skolan hela dagen och åkte hem med André, hoppade sista lektionen eftersom jag hade så fruktansvärt ont i huvudet.. 
när jag kom hem fixade jag med kameran och stativet, hjälpte sedan pappa med maten. 
kyckling i vitlökssås med färsk pasta och sallad till, efterrätten blev en tårta som jag längtat ett halv år efter. 
det har varit min födelsedag och firandet fortsätter i helgen med mamma & André. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0