LÄNGESEDAN JAG BLOGGADE IFRÅN DATORN

 
jo det är såhär att jag bloggar för det mesta via mobilen, 
blogg.se gjorde en riktigt bra app och jag andvänder den dagligen. 
och hoppas att det inte är någon stor skillnad jämfört med när jag skrivet ifrån datorn. 
iallafall så har det inte hänt så jätte mycket nu dessa dagarna på det nya året, 
har ni tänkt på att det faktiskt är nytt år ? 
har aldrig tyckt att det är någon skillnad på det nya året osv, men i år har jag tyckt det har kännts konstigt.
det började vid julen eftersom det inte var snö.. 
och sen har jag haft den känslan hela tiden, känslan om att det är höst.
 
 
men som sagt är det ju 2014 nu och jag har inte satt några nyårs löften eftersom man ändå aldrig håller dem,
det är onödigt och varför ska man ha ett löfte bara ett år, 
om det är någonting man vill ändra med sig själv ska man kunna göra det när som helst och inte sluta
sedan efter ett år har passerat utan man ska kunna hålla det tills man tycker att man nått det mål man ville med just det löftet. 
med det sagt vill jag be er alla att ha en underbar lördagskväll.
och för alla er läsare, såhär såg jag ut för exakt ett år sedan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0