ONSDAG MORGON

morgonen började ganska dåligt faktiskt, 
hoppade på fel buss och därför åkte jag inte med andré som vi hade palnerat. 
sen hade jag fått vänta riktigt länge på bussen till skolan så jag fick istället ifrån centralen.. 
det var riktigt jobbigt eftersom det är storm och all snö blåser in under luvan på mig. 
men sen blev det bättre på lektionen, mår faktiskt riktigt bra i skolan.
eftersom jag hade jobbat i sälen så var det bara en liten bild som skulle sättas in och därför blev vi klara snabbt, 
sen fick vi plugga på naturkunskapen och bara däröfr bara två frågor kvar av nitton. 
efter mediepruduktionen sprang jag till andré och gav honom en riktigt mysig kram, det var behövligt. 
nu måste jag sluta för vi har engelska och läraren kollar ganska konstigt på mig just nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0