SVERIGE !!

ibland är man ganska stolt över att vara svensk, idag var ett sådant tillfälle. 
när det svenska handbolls landslaget krossade sitt motstånd i första EM matchen i Danmark. 
satt och kollade hela matchen med pappa och nu har jag kommit in i mitt rum och ligger under mitt varma täcke. 

annars har dagen idag också varit bra, 
jag gillar måndagar faktiskt ganska mycket. 
det är en kort dag i skolan, endast två lektioner, vi börjar sent och slutar tidigt. 
jag kan även åka bussen hem med André. 
så idag har jag också varit extra lycklig för att snön har kommit, äntligen! 
jag älskar verkligen snö och den kom väldigt sent i år men den kom iallafall. 
dock ska det regna bort imorgon.. 
sov gott så hörs vi imorgon. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0