TIDIGT I SKOLAN

som den snälla flickvännen jag är så tog jag en tidigare buss med andré,
mysigt att få den extra träffen på morgonen så man får extra energi till dagen. 
så nu sitter jag med 9% kvar på min dator och slänger in ett inlägg just bara för att jag inte har någonting
annat att göra än att sitta utanför klassrummet. 
igårkväll kollade jag på halv paradise hotell tills jag blev otroligt trött och gick och la mig, 
jag somnade verkligen direkt när jag stängde mina ögon, det var så skönt att sova. 
sov även en stund på bussen och vaknade av att jag slog huvudet i fönstret. 
jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva mer än att jag önskar er en trevlig och bra dag. 
vi hörs vi senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0