JOBB IGEN

då är jag tillbaka på jobbet efter en underbar vecka ledigt.  
jag kan säga att efter att ha somnat vid två inatt var det ingen höjdare att ta bussen kvar över åtta imorse.. 
vi hade ju fördelsedags middag för pappa igår och det vad supertrevligt. 
det blev en väldigt lyckad men sen kväll. 
idag hade vi rekord många för denna sommaren som åt på resturangen, 
319 stycken på 4 timmar, det är riktigt bra ! 
men det var riktigt jobbigt, så imorgon hoppas jag på väldigt fint väder för då är det inte lika många gäster. 
efter jobbet kom jag hem och tog det lugnt,
satt framför datorn, åt middag och kollade på tv med pappa. 
men nu måste jag sova för imorgon blir det jobb igen,
ha det toppenbra så hörs vi imorgon. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0