KVÄLLEN SOM SLUTADE MED KAOS

dagen idag har varit bra och rullat på som dem skulle. 
idag hade vi lite mindre att göra på jobbet vilket var underbart skönt! 
efter jag kommit hem duschade jag och fixade mig, fixade även matlåda och frukost till imorgon.
sen tog jag och André oss till hans klasskompis och va på fest. 
riktigt trevligt och fick träffa en saknad vän som jag inte träffat på två år unigefär. 
 
dock slutade kvällen inte som planerat, 
jag skulle hem eftersom jag ska jobba imorgon och André stannade kvar. 
tåget kör mycket längre än det ska jag jag kollar upp och ser att det står nästa station Malmö C. 
jag börjar stor böla och ringer pappa, 
jag fick verkligen panik.. 
men det löste sig tillslut då jag fick ta en taxi hem. 
men nu måste jag sova inför jobbet imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0