19 DAGAR KVAR

hallå alla fina läsare, sovit gott? 
jag har sovit helt underbart och ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde tjugo över sju. 
men nu sitter jag iallafall i skolan och väntar på att vår lärare ska komma hit. 
jag tänkte att jag kunde uppdatera er om att jag och andré sticker till spanien tillsammans om 19 dagar,
helt galet, vår andra semester tillsammans och denna gången med min familj.
vi ska vara i torreveija och även några dagar i barcelona. 
det ska bli så himla mysigt att vara hemifrån i två veckor och bara släppa allt annat. 
men nu ska jag sluta för vi börjar när som helst. 
bjuder på en bild ifrån den stranden jag kommer ligga vid i spanien. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0