3 ÅR !!

idag har jag och världens absolut allra finaste kille 3 år tillsammans, 
det är helt galet att det gått så lång tid för det känns verkligen inte som 3 år. 
men som man brukar säga: "när man har roligt går tiden fortare." 
jag älskar verkligen André över hela mitt hjärta och skulle aldrig någonsin vilja ha någon annan än honom. 
vi har gjort så mycket under dessa tre åren och det är såna speciella saker som gör vårt förhållande så starkt,
för man måste hitta på speciella saker tillsammans och verkligen ta vara om varandra. 
vi har varit på öland tillsammans, i danmark, i italien, firat massa olika födelsedagar och konformationer tillsammans, vi har haft otroligt många mysiga filmkvällar, vi har campat i lomma och nu i sommar ska vi även till spanien. 
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för andré vet hur otroligt mycket jag älskar honom och jag vet att han älskar mig lika mycket. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0