EN SKOLDAG KVAR

ja det är bara en skoldag kvar, iallafall denna veckan.. 
idag har varit en ganska bra onsdag, 
jag hade två lektioner och slutade därför 12.30. 
sen åkte jag hem och skickade in en uppgift till svenskan om medeltiden, 
det gick nog bra hoppas jag. 
sen har jag fortsatt att kolla på Hannah Montana, 
började ju för två veckor sedan att kolla på alla ansvitt i ordning ifrån säsong 1 och jag började idag på säsong tre. 
efter maten tog jag och pappa och övningskörde en sväng. 
jag älskar verkligen att köra, det är så himla kul.
sen var jag även hemma hos André en sväng för att hämta min klocka och mina örhängen. 
men nu ska jag sova, godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0