LÅNG HELG IGEN

denna helgen blir också en långhelg, dock en dag kortare än förra.
idag började jag sent och det första jag gjorde var att ha engelska nationella muntligt, fick D+ på det och jag blev så glad. 
sen fick jag även reda på att jag fick D på mitt sista naturprov. 
sen på idrotten fick jag reda på att jag ska satsa på ett A, vi får ju inte betyg förrän slutet av tvåan men jag låg på A nu. 
 
efter skolan så stack jag hem och nu är det bara förberedelser inför bröllopet som gäller.
jag har rakat benen, målat både tå och finger naglarna, sprayat mina ben med brun utan sol. 
sen efter jag ätit så cyklade jag till André, 
han provade kostymen till bröllopet och vi kollade på sällskapsresan tillsammans med hans pappa. 
nu har jag precis kommit hem och ska sova och vila ut inför imorgon. 
jag uppdatatar imorgon så håll utkik. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0