LEDIG SOLIG DAG

igårkväll cyklade jag hem till andré för att tillbringa kvällen och natten tillsammans med honom. 
vi åt middag i solen utomhus tillsammans och pratade med hans föräldrar. 
senare kollade vi på film och lite tv innan vi somnade. 
imorse blev vi väckte vid sex tiden för att vi skulle sjunga för hans bror som fyller tjudo år idag. 
jag och andré somnade om igen och vaknade vid halv tio då vi gjorde voffelfrukost 
och satte oss för att äta utomhus. 
efter frukosten bytade vi om till badkläder och badade i hans pool och även i jacuzzin. 
vid tolv stack jag hem och satte mig utomhus i en solstol med bikinin på. 
somnade några gånger och bytade ifrån att sola mage till rygg varje halv timme. 
ikväll har jag även varit och kört ett stenhårt ben/rump-pass och det kommer verkligen kännas imorgon. 
men nu ska jag kolla igenom fler bilder ifrån helgen. 
förresten så såg jag ut såhär i lördags på mammas bröllop. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0