SOMMARLOV

det är helt galet att jag kan säga att vi äntligen har sommarlov! 
jag har redan gått ett helt år på gymnasiet och det har gått så fruktansvärt snabbt. 
jag kommer fortfarande ihåg den första dagen i augusti när jag var så nervös över att jag inte skulle få några vänner osv, 
idag har jag dem bästa vännerna man kan önska dig och det var faktiskt lite sorligt att vi inte kommer träffas så mycket nu. 
alla ska iväg på semestrar, jobba osv..
 
iallafall efter avslutningen i skolan åkte jag med André och dem i hans klass till en tjej och snackade och hade trevligt. 
vid halv tre kom vi hem till André och sen cyklade jag hem till mamma. 
ikväll lagade jag all mat och fixade och gjorde fint till mamma och Filip kom hem. 
efter en mysig kväll med kortspel och fotbolls tittande så ligger jag nu i sängen och kollar på tv. 
ska inte dra ut på detta mer så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0